سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

لوله کاروگیت چیست؟ مزایا لوله کاروگیت

۳ بازديد

خرید لوله کاروگیت:

لوله کاروگیت معمولا با مواد خامی همچون پلی اتیلن با چگالی بالا با شیار ها و برجستگی ها تولید می گردد که شکل و ویژگی های متمایزی با سایر لوله ها دارد. در واقع خرید لوله کاروگیت به عبارتی سهولت پروژه است که به راحتی آن ها را می توان به راحتی نصب کرد. لوله ها کاروگیت بر خلاف لوله های آهنی یا فلزی طول عمر پایینی ندارد، 50 سال یا حتی 100 سال از مزایای لوله کاروگیت یا خرید لوله کاروگیت است که دوام آن غیر قابل مقایسه با سایر لوله ها است. کاربرد لوله کاروگیت نیز در طیف وسیعی است و اغلب خرید لوله کاروگیت برای پروژه هایی مانند: فاضلاب صنعتی، انتقال آب زیر زمینی، خطوط زهکشی و.. است. لوله کاروگیت در تاسیسات زیر زمینی یا به صورت دفنی نصب می گردد که این امر سبب بالا بردن طول عمر آن می شود، با وجود اینکه در لوله های کاروگیت از مواد اولیه مختلف نظیر تثبت کننده ها یا مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است و با وجود نصب به صورت دفنی، نیز مقاومت آن نیز بیشتر می شود. شیار های لوله کاروگیت منجر به استحکام بالا می شود و سالیان زیادی برای شما طول عمر خواهد داشت. لوله کاروگیت طوری طراحی شده است که تمام مزایا و ویژگی ها مهمی که یک لوله برای انتقال آب یا فاضلاب و... داشته باشد، در لوله های کاروگیت وجود دارد. خرید لوله کاروگیت به معنی کاهش مضرات یا آسیب هایی است که برخی از لوله ها در معرض آن ها هستند. خرید لوله کاروگیت به آن دسته از منظورات مورد استفاده قرار می گیرد تا مقاومت و ماندگاری و دوام را ایجاد کند.

لوله کاروگیت نوعی از لوله پلی اتیلن:

لوله پلی اتیلن، لوله ای تهیه شده از پلی اتیلن یکی از پرفروش ترین پلاستیک های جهان است که افزایش آن به میزان قابل توجهی گسترده و توسعه یافته است. در لوله های کاروگیت نیز از پلی اتیلن استفاده شده است و نشان دهنده این است که لوله کاروگیت نیز نوعی از لوله پلی اتیلن است. لوله پلی اتیلن در دو نوع لوله پلی اتیلن تک جداره است با مزایای منحصر به فرد نظیر: استحکام بالا که می توان آن ها را به راحتی نصب و اجرا کرد. دومین نوع لوله پلی اتیلن، لوله کاروگیت است معمولا در سه نوع رنگ آبی، زرد، قرمز و مشکی است که ساختار آن برخلاف رنگ های متنوع، یکسان است و از یک دیواره درونی صاف، دیواره خارجی شیار دار است. لوله کاروگیت بر ویژگی های مقاومت در برابر خوردگی خوب، عایق بالا، دیواره داخلی صاف و مقاومت در برابر جریان کم پلاستیک های معمولی، از سختی حلقه توخالی ویژه و استحکام و چقرمگی خوبی برخوردار است. خرید لوله کاروگیت با قیمت مناسب تر نوید دهنده راه حلی جدید، مطمعئن و بروز می باشد که با حداکثر مقاومت بالا و دوام عالی برای نیاز شما طراحی شده است. گر چه نیاز شما در ابعاد کوچک تر یا ضخامت و قطر کم تر باشد، لوله کاروگیت با تولید در ابعاد مختلف نیاز شما را تامین خواهد کرد.

فواید لوله کاروگیت:

چه یک پروژه انتقال فاضلاب، آب شرب و.. داشته باشید و بخواهید آن را به نحو احسن انجام دهید و د ر رابطه با هزینه های تعمیر و نگهداری معاف شوید، لوله کاروگیت یا خرید لوله کاروگیت و تهیه کردن آن، راه حلی ایمن است همانطور که گفته شد مزایای فوق العاده آن در رشد سریع ان ها موثر بوده است و همچنین در صنایع با شناخت و پی بردن به مزایای برتر آن، اهمیت بالایی در استفاده فراوان از آن است. لوله کاروگیت نوع جدیدی از لوله های سبک وزن است که از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده است. دارای ویژگی های سبک وزن، مقاومت در برابر فشار بالا، چقرمگی خوب، ساخت سریع و عمر طولانی است. طراحی عالی ساختار دیوار لوله آن هزینه را در مقایسه با لوله های سازه های دیگر بسیار کاهش می دهد. و به دلیل اتصال راحت و قابل اعتماد آن، به طور گسترده در داخل و خارج از کشور استفاده می شود. جایگزینی لوله کاروگیت بر مواردی همچون: لوله چدنی یا سفالی موجب رشد و پیشرفت و شناخت بهتر توسط صنایع مختلف شد. خرید لوله کاروگیت به همراه مزایای فوق العاده که در ادامه بیشتر به آن اشاره خواهد شد، انتخاب بهینه برای شما است.

عمر طولانی، استفاده زیرزمینی می تواند به بیش از 50 سال برسد.

ساخت و ساز راحت: از آنجایی که لوله کاروگیت وزن سبکی دارد، حمل و اتصال آن آسان است، بنابراین ساخت و ساز سریع و تعمیر و نگهداری ساده است. در شرایط سخت ساخت و ساز و شرایط نامناسب ساخت، مزایای آن آشکارتر است.

در سرعت 15 فوت در ثانیه، مقاومت سایشی 3 تا 5 برابر بیشتر از لوله های فولادی معمولی یا ریزدانه است.

اتصال محصول آسان است، اتصالات به خوبی مهر و موم شده، مقاومت در برابر خوردگی، نشت صفر، بدون پوسته پوسته شدن، و جلوگیری از آلودگی ثانویه است.

دیواره داخلی صاف و جریان اضافی زیاد است.

می توان در زمین های ناهموار یا هر گونه شرایط نامساعد، مناسب باشد.

محصول سبک وزن و در ساخت و ساز راحت است که می تواند هزینه های ساخت و ساز را کاهش دهد و دوره ساخت را کوتاه کند.

مقاومت آن عالی و ساختار ویژه ای دارد.

هزینه پروژه کم است، در شرایط بار مساوی، لوله کاروگیت برای برآورده کردن الزامات، فقط به دیواره لوله نازک تری نیاز دارد. بنابراین، در مقایسه با لوله های قدیمی  با همان مواد و مشخصات، می تواند حدود نیمی از مواد اولیه را ذخیره کند، بنابراین هزینه لوله های کاروگیت نیز کمتر است. این یکی دیگر از ویژگی های برجسته لوله است.

قیمت لوله کاروگیت:

تعین و مشخص کردن قیمت لوله کاروگیت در هنگام خرید لوله کاروگیت با توجه به پارامتر ها است. پارامتر های می تواند مربوط به خط تولید، حمل و نقل و ارسال، ابعاد و ظرفیت و.... باشد. برای خرید لوله کاروگیت، قیمت لوله کاروگیت موضوع مهمی می باشد که هر چند قیمت آن ها از سایر لوله های قدیمی ارزان تر است اما با توجه به فاکتور هایی از جمله: ابعاد، ضخامت، مقاومت، مواد اولیه، فرآیند تولید، نصب و کاربرد، استاندارد بودن، کیفیت و... تعین می شود.

کارخانه تولید لوله کاروگیت پایپ ایران:

کارخانه لوله کاروگیت پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله کاروگیت با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله های کاروگیت را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله کاروگیت پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله کاروگیت برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله کاروگیت و استعلام قیمت لوله کاروگیت با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد